9 клас

                          

Зарубіжна література

18.05.2020

Тема:Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі 19-20 ст. у творі Шолом- Алейхема  "Тав'єр- молочар". Шолом- Алейхем і Україна
Завдання:
1. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/OI0zU2QJn8Y
2.  За проглянутим відео укласти ментальну карту на тему "Творчість Шолома- Алейхема"
3. Мережа Інтернет: переглянути екранізацію твору "Тав'єр-молочник" та прочитати твір .

Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567  до 202.05.2020

22.05.2020

Тема:Образна система твору Шолом- Алейхема  "Тав'єр- молочар". Філософські проблеми та народний гумор у творі
Завдання:
1. Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/tev-e-molochar-300915.html
2. Перегляньте презентацію, виконайте завдання (Слайди 1-3)
3.Записати в зошити "Філософські проблеми в творі та шляхи їх вирішення героями твору"

Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567  до 24.05.2020

  25.05.2020

Тема: Позакласне читання №4. Сучасна зарубіжна поезія. Творчість Едуарда Асадова
Користуючись Мережею Інтернет ознайомитись з матеріалом за темою та заповнити таблицю "Сучасна зарубіжна поезія : поети та особливості їх творчості"
Переглянути відео за посиланнями https://youtu.be/GTJQJYlgIIU

29.05.2020

Тема: Узагальнення та систематизація навчального матеріалу
Виконайте вправи за посиланням https://learningapps.org/11084297
Напишіть лист- звернення до одного з літературних героїв або до автора, з творами якого ви ознайомились в 9класі
 

Російська мова

18.05.2020

Тема:Письмовий переказ
Завдання:
 Виконати завдання за посиланням https://youtu.be/I53m4R_BN5M


Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567  до 20.05.2020

21.05.2020

Тема:Узагальнення і систематизація матеріалу, вивченого
Завдання:Переглянути відео  за посиланням https://youtu.be/RXZGCmPWCKA

та https://youtu.be/1AF6IYjnF1Y
Виконати завдання за посиланням   https://learningapps.org/1392146 https://learningapps.org/1938040

25.05.2020

28.05.2020  
Тема: Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого протягом року
Виконайте завдання за підручником: Вправа 411 та ознайомтесь з матеріалом на ст. 245 та 247
Виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/7823157 


Всесвітня історія 

27.05.2020

Тема: Узагальнення та систематизація знань, отриманих протягом року.
Виконайте завдання за посиланням  https://learningapps.org/4007447
Скласти характеристику одній з видатних осіб 19 ст., яка здійснила значний внесок в розвиток своєї країни.
Скласти ментальну карту" Розвиток країни протягом 19 ст."( країна на вибір)
 

     12-15 травня 2020р.

Зарубіжна література

15.05.2020

Тема: Зворушливе і трагічне кохання у творі   Сігела"Історія одного кохання"
Завдання:1.Виконайте тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/erik-sigel-istoriya-odnogo-kohannya-8185.html
2.Створити постер " Навчання та захоплення героїв твору".
3.За допомогою  слів, що характеризують героїв твору та їхнє кохання ,   створити  "Хмарку тегів" до образів героїв Сігела ( хлопці- для героїні, дівчата- для героя)


Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567  до 17.05.2020

Всесвітня історія 

13.05.2020

Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу "Розвиток культури і повсякденне життя ( к.18- поч.20 ст. )"
Завдання:
1. Скласти "Словничок історичних термінів", що характеризують Розвиток культури і повсякденне життя ( к.18- поч.20 ст. )
2.Створити банер з рекламою одного з культурних досягнень людства данного періоду
3. Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/rozvitok-kulturi-i-povsyakdenne-zhittya-kinec-hviii---pochatok-xx-st-366015.html
Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567   до 15.05.2020


Російська мова 

14.05.2020 

Тема: Слуховий диктант
Завдання: Написати диктант , використовуючи посилання https://youtu.be/K7PuM4hoLRY 
Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567   до 15.05.2020


                            04-08 травня 2020р.

Зарубіжна література

04.05.2020р.

Тема:   Персонажі- двійники (Шаріков- Швондер) у творі М. Булгакова "Собаче серце"
Завдання:
1.Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/test-za-povistyu-m-bulgakova-sobache-serce-2422.html
2.Виконати інтерактивну вправу "Кола Вена" до характеристики образів Шарікова і Швондера
3.Створити сторінки у Фейсбуці або Інстаграмі для одного з героїв.
Домашнє завдання: Виконайте письмово:Поміркуйте над своїм ставленням до героїв та  та напишіть побажання одному з них , які б допомогли йому уникнути помилок.

Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567  до 07.05.2020

07.05.2020р.
Тема:   Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки ідного італійського емігранта в творі Е. Сігела " Історія одного кохання"
Завдання:
1.Переглянути буктрейлер за посиланням https://youtu.be/Yk_1W-j8x7Q
2.Опрацювати статтю підручника (ст. 168-178) та записти в зошити визначення термінів "масова література", "субкультура" та поміркувати над своїм розумінням цих визначень.

Домашнє завданняМережа Інтернет : Переглянути екранізацію твору та прочитати твір



Всесвітня історія 

06.05.2020р.

Тема:Практичне заняття. Зародження масової культури
Завдання:1
1. Перглянути відео за посиланнямhttps://youtu.be/cSL3C25QWfg
2. Скласти ментальну карту під назвою "Зародження масової культури"
Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567   до 12.05.2020





Російська мова 

04.05.2020р.

Тема: Повторення і узагальнення матеріалу з теми "Синтаксис. Пунктуація"
Завдання:
1. Переглянути і повторити зміст матеріалу підручника (параграф 35-58)
2. Виконати тестові завдання зі ст. 213 "Перевіряємо себе"(усно)
3.Виконати письмово тести за посиланням https://videotutor-rusyaz.ru/uchenikam/testy-i-upragneniya/171-sintaksisipunktuaciyaupragneniyaitest.html
Домашнє завдання : підготуваатися до к.р. з теми "Синтаксис. Пунктуація"


Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567   до 07.05.2020
-

07.05.2020р.

Тема: Контрольна робота з теми"Синтаксис. Пунктуація"
Завдання:Контрольная работа
Синтаксис. Пунктуация. 

1. Найдите среди приведённых предложений сложносочинённое.
а) Я совсем растерялся, не понимая происходящего, и, стоя на одном мёсте, бессмысленно смотрел в сторону удаляющегося человека.
б) Ни о чём не хочется думапуь, или бродят мысли и воспоминания, мут-ные, неясные, как сон.
в) Собрав последние остатки сил, мы дотащились до станции, но, не дойдя до неё шагов двести, сели отдыхать на шпалы.
2. Найдите предложение с пунктуационной ошибкой.
а) Улыбка была слабая, чуть заметная, и, несмотря на улыбку, строгое вы¬ражение глаз не изменилось.
б) В сентябре лес реже и светлее и птичьи голоса тише.
в) Впереди были люди и, следовательно, бояться мне было нечего.
3. В предложение Деревья сбросили листву, и не слышно птичьих голосов вставьте общий второстепенный член и запишите получившееся предложение.
4. В СП Приближался тёплый фронт, облака не выдержали его натиска, треснули, из них повалил снег присоедините последнее простое предложение к предыдущему союзом и. Запишите получившееся предложение.
5. Укажите предложение (знаки препинания не расставлены), структура которого соответствует схеме: [безличное], и [двусоставное].
а) На земле на небе и всюду кругом было спокойно и ничто не предвещало непогоды.
б) Каждый цветок был похож на знакомый мне мак и от них пахло весной.
в) На площади открыли киоск и там теперь продают газеты и журналы.
6. Укажите СПП с однородным подчинением.
а) Пишут мне, что ты, тая тревогу, загрустила шибко обо мне, что ты- часто ходишь на дорогу в старомодном ветхом шушуне.
б) Чем ближе подходил катер, тем светлее казалась ему ночь, хотя всякий назвал бы эту темноту кромешной.
в) Я хочу, чтобы слышала ты, как тоскует мой голос живой.
7. Определите тип подчинения придаточных предложений в СПП Когда наступало первое тепло, не было дня с самого моего раннего детства, чтобы я не ходил играть в ближний сад медицинской академии:
а) однородное;   б) параллельное (неоднородное);    в) последовательное.
8.Найдите СПП с несколькими придаточными.
а) Одни только грачи, состарившиеся в степи, покойно носились над травой или же равнодушно, ни на что не обращая внимания, долбили клювами чёрствую землю.
б) Тихо, как умеют только звери, медведь сидел возле неподвижной человеческой фигуры, едва видневшейся на склоне сугроба.
в) Как ни была она взволнована, она не могла не ответить, что немцы не располагают здесь зенитной артиллерией.
9.. Найдите предложение с пунктуационной ошибкой.
а) В избушке, распевая, дева прядёт, и, зимний друг ночей, трещит лучина перед ней.
б) Но вот во ржи и по основному полю пробежала первая волна, рванул ветер и в воздухе закружилась пыль.
в) Допевают свои весенние песни соловьи, ещё сохранились в затишных местах одуванчики и, может, быть, где-нибудь белеет ландыш.
10. Спишите предложения, расставляя знаки препинания. Сделайте синтаксический разбор СПП с несколькими придаточными.
1. Я ни на минуту не заставил его дожидаться тотчас сел на лошадь и мы выехали за ворота крепости. 2. Темнело и сбоку несло речным холодом. 3. Умение сказать именно то что нужно и именно так чтобы нас слушали и понимали есть без сомнения великое умение которое даётся очень немногим и которым никто не имеет права пренебрегать.

В МИРЕ УВЛЕЧЕНИЙ
 По самым скромным подсчётам, каждый десятый человек на земном шаре обязательно что-нибудь коллекционирует.
 Третьяковская картинная галерея тоже началась с коллекции. Всю жизнь собирал Павел Третьяков произведения живописи, а перед смертью передал свою коллекцию в дар Москве.
Украинский краевед Александр Поль собрал около пяти тысяч предметов старины, которые со временем вошли в коллекцию городского исторического музея.
Все вы знаете знаменитую картину Ильи Репина «Запорожцы пишут письмо турецкому султану». С какой точностью воссоздан художником быт запорожских казаков, показано их оружие, костюмы! И в этом неоценимую помощь живописцу оказала уникальная коллекция экспонатов по истории Запорожской Сечи выдающегося украинского историка академика Дмитрия Яворницкого.
Увлечёнными коллекционерами были физик Альберт Эйнштейн и выда­ющийся физиолог Иван Павлов.
Вот что писал о пользе целенаправленного собирательства английский естествоиспытатель Чарльз Дарвин: «Когда я пошёл в школу, у меня уже ясно был выработан вкус к естественной истории и особенно к собиранию коллек­ций. Старался выяснить названия растений и собирал всевозможные предме­ты. Страсть к коллекционированию делает человека истинным естествоведом, ценителем произведений искусства ».
Коллекционеры — племя любознательных людей. У каждого свой предмет увлечения. Филателисты собирают марки, филокартисты — открытки, филу­менисты — спичечные этикетки. Собирателей книг называют библиофилами, а тех, кто увлекается грампластинками,— филофонистами.
Христофор Колумб собирает всё... о Христофоре Колумбе. В Испании живёт прямой потомок знаменитого мореплавателя. Христофор Колумб Семнадца­тый— капитан дальнего плавания.
Его коллекции может позавидовать любой музей. На большой старинный глобус нанесены все четыре маршрута великого адмирала. В собрании — ма­кеты каравелл «Пинта», «Нинья» и «Санта-Мария», совершивших отважное плавание через Атлантику к берегам Америки. Гравюры, литографии, карти­ны рассказывают о путешествиях Колумба Первого. Среди документов — ко­пии писем Колумба испанской королеве.
 Владелец коллекции Христофор Колумб Семнадцатый мечтает в ближай­шее время повторить один из маршрутов своего великого предка.
 Великим предкам — поэтам, полководцам, изобретателям — посвящено много интереснейших коллекций. Одна из них — в квартире слесаря Алексан­дра Русских. Ещё во время армейской службы он получил от родных открытку с памятником Александру Суворову. Она пробудила в душе молодого солдата страсть к коллекционированию и стала первым экспонатом его домашнего му­зея, где всё — книги, медали, старинные и современные гравюры, скульптур­ные изображения — рассказывает о великом русском полководце.
Ещё об одном коллекционере хочется рассказать.
Со школьной скамьи Володя Максимов стал серьёзно интересоваться эпо­хой Петра I. В его комнате — бюст Петра (копия работы Растрелли), его по­смертная маска, слепок руки.
Но главное сокровище коллекции — три толстых папки, в которых собрано семьсот поэм, стихотворений и кантат, посвящённых Петру. Юрист Владимир Максимов в часы досуга становится историком и литературоведом. Собрать оригинальную, интересную и нужную людям коллекцию не так-то просто: на это уходят многие и многие годы.
Ответьте на вопросы к тексту.
1.     На нашей планете что-нибудь собирает:
а) каждый второй человек; б) каждый десятый; в) каждый сотый.
2.     Сколько экспонатов собрал украинский краевед Александр Поль?
а) Около тысячи; б) около пяти тысяч: в) девяносто пять.
3.     С помощью экспонатов из частной коллекции Репин создал картину:
а) «Запорожцы пишут письмо турецкому султану»     б)      «Бурлаки на Волге»;
в)    «Иван Грозный и сын его Иван».
4.     Когда у Дарвина появился интерес к коллекционированию?
а) Когда он пошёл в школу; б) в возрасте 17 лет; в) на склоне лет.
5.     Что собирают филокартисты?
а) Спичечные этикетки;               б) марки;    в) открытки.
6.     Где живёт потомок Христофора Колумба?
а) В Испании; б) в Италии; в) в Португалии.
7.     Христофор Колумб Семнадцатый — это:
а) инженер-кораблестроитель;  б) моряк-любитель;  в)капитан дальнего плавания.
8.     О чём мечтает последний Христофор Колумб?
а) Переплыть Атлантику;  б)     повторить один из маршрутов своего предка;
в)    построить копию старинного корабля.
9.     В коллекции, посвящённой Суворову, первым экспонатом была:
а) открытка; б)    марка;  в) медаль.
  10.Один из предметов коллекции, посвящённой Петру I,— это:
а) автограф императора;     б)     его посмертная маска;    в)  шляпа императора.
 11.На создание интересной и нужной коллекции необходимо:
а) несколько месяцев;  б)чуть больше года; в) много лет.
12.  Какова главная мысль текста?
 а) Коллекционированиезанятие нужное, продолжительное и разнооб­разное.
б)    Создание коллекции — быстрый процесс.
в)    Собирать можно всё, что угодно, лишь бы собирать.


Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567   до 09.05.2020
-

Алгебра

05.05.2020р.
Тема:  Повторення. Розвязування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них.

07.05.2020р
.Тема:  Функції. Властивості та графіки

12.05.2020р
Тема: Повторення. Розв`язування лінійних нерівностей та їх систем.
1.Виконати тестові завдання за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1pBR7Dvj07HgDc7QVjdyC7WkLzJAS-y-P

14.05.2020р
Тема: Розвязування систем лінійних рівнянь.
Виконати завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1jQ8Hjz8MrA9Lepy2m76MxcKdfQS89cBx

19.05.2020р
Тема: Елементи комбінаторики 
1.Виконати тестові завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1bsEiFaQ1clthdR_vW8m7FC0tP6cUQvkW

21.05.2020р
Підсумкова контрольна робота
Виконати  за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1vqwtrz_aOqaLamuzG_CwLE_QyTQU1qUR

Геометрія

06.05.2020р.
Тема:  Повторення. Площа трикутника
13.05.2020р.
Тема: Повторення. Прямокутний трикутник.
Переглянути презентацію та виконати завдання
https://drive.google.com/open?id=1FJru8OhEZYF6RrR_9e_7ADC3i5sQdiWZ

15.05.2020р.
Тема: Повторення. Теорема Піфагора
https://drive.google.com/open?id=1FJru8OhEZYF6RrR_9e_7ADC3i5sQdiWZ

08.05.2020р.
Тема:  Подібність трикутників та її застосування

20.05.2020р.

Тема: Повторення. Теореми косинусів і синусів .Розвязування трикутників.
Завдання виконати у вигляді тестів:
 https://drive.google.com/open?id=1ap6fVJcQib3QIzMgpR-Wd5EAMzsjXvI4

22.05.2020р.
Тема: Повторення. Правильні многокутники.
Тренувальний тест виконати за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1hQrV8ZTYxkKAYpw2wvJZ4VvWH-bmn95X

Фізика

Захист учівських проєктів
05.05.2020р.- Людина і всесвіт
07.05-Фізика в житті сучасної людини
08.05-Фізика та науково-технічний прогрес

12.05
Тема: Еволюція фізичної картини світу.
1.Опрацювати матеріал підручника п 53-54
2 Передивитися презентацію за посиланням  https://drive.google.com/open?id=1ApeGGXQbfo41gQLk6j5jBP-FQNkMHn2F

14.05
Тема:Фізика та екологія
Переглянути презентацію за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1GRE6o-mdfhxhwiHvVS5RQuWZdCRYsKvq
15.05
Тема: Альтернативні джерела енергії
Переглянути презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=12QtOmuM1o7RHKqp6Zr57Vzkq9MSXDf_M

19.05.2020
Урок- семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі.
 1) Переглянути відео:     
https://youtu.be/chg0p5hpEJM

Хімія

06.05.2020р.
Тема:  Узагальнення знань з теми "Початкові поняття про органічні сполуки"
https://drive.google.com/open?id=1A0UTNu1aa9bE9iaZtTDEIQ9HDiZBJ9W1https://drive.google.com/open?id=1yvGK_AG5nGi9ddDS5WCMPN7-IAdRVMH4

08.05.2020р.
Тема:  Контрольна роота №2 з теми "Початкові поняття про органічні сполуки"
https://drive.google.com/open?id=1xpa5vyJEugqkpLbmhtcqG3foo9Stsy2S

13.05.2020р.
Тема:Багатоманітність речовин та хімічних реакцій.
Вивчити матеріал до даної теми та письмово дати відповідь на контрольні запитання за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1h-jI8S5zfmP7TFjzGVt9eSUhzfnMMIff

15.05.2020р.
Тема:Місце хімії серед наук про природу.
Вивчити матеріал до даної теми та письмово дати відповідь на контрольні запитання за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1ZHOiR3Vm9ZIyE7EKS7WiiL8vimOSDJIy

Українська мова

04.05.2020 р.

Тема: Складне речення з різними  видами сполучникового і безсполучникового зв`язку
1.Перегляньте відеопояснення за посиланнямhttps://youtu.be/qtPnMVdocuI
2.Опрацюйте теоретичний матеріал в підручнику
3.виконайте інтерактивну вправу (див.https://learningapps.org/10317535)
4.Створити ментальну карту за темою

04.05.2020
Українська література
Тема:Біблія в житті Т.Шевченка "Ісаїя.Глава 35"
1.Прочитати поезію
2.Зробити аналіз поезії за зразком https://drive.google.com/open?id=1c-okfZbWE6j7s-o_49NTac1KrK6rAdWA                                                          

05.05.2020
Мистецтво
Тема:Мистецтво в діалозі культур
1.Переглянути відео за посиланням youtu.be/_iT5wKD3p8k
2.Опрацювати матеріал підручника стор.198-203

06.05.2020
Українська мова
Тема:Розділові знаки між простими реченнями  у складному з різними видами зв`язку
1.Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/A4vlNSmKqxU
2.Написати диктант,вставити пропущені розділові знаки https://learningapps.org/9537272

06.05.2020
Українська література 
Тема:Світова велич українського поета.Визначні  діячі світової культури про Шевченка
1.Переглянути відео https://youtu.be/2KvBnsLrp0M
2.Виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/3010053
3.Дай відповіді на питання вікторини https://learningapps.org/4727577
4.Підготуватися до контрольної роботи

07.05.2020
Правознавство
Тема:Правоохоронні органи:патрульні,дільничні офіцери поліції
1.Опрацювати матеріал підручника за темою
2.Виконати тестування https://drive.google.com/open?id=1QZFqbTfcS-IksftIor8e0jHRt31DfB12


07.05.2020
Історія України
Тема:Архітектура та образотворче мистецтво 
1.Переглянути відеоматеріал за темою https://youtu.be/4PGMbp4e4OY
2.Створити ментальну карту за темою уроку
3.Виконати тестові завдання https://drive.google.com/open?id=1Z7IDDpjZTzZTJdAw3KYcYzbd2Zt_NzdL


Біологія
04.05.2020
Тема: Поняття про селекцію. Генетично модифіковані організми.
Завдання:опрацювати параграф 50.


Англійська мова
05.05.2020
Тема: Домашнє читання

Завдання:опрацювати завдання 3 на ст. 65.

08.05.2020
Історія України
Тема:Література,театр і музичне мистецтво
1.Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/open?id=1xHMTAHdrQ2XbLUFzXjHFxqNNxn0l1BbU
2.Виконати завдання із презентації:
а)Установіть хронологічну послідовність
б)Укажіть автора названих творів
в)Дати історичний коментар подій та явищ

13.05.2020
Українська мова
Тема:Контрольний диктант
1.Написати диктант за посиланням https://fs01.vseosvita.ua/0100gzy6-5904.mp4

13.05.2020
Українська література
Тема:Контрольна робота №6 "Нова українська література"
1.Виконати контрольну роботу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1tgsH_SOGZ7914JPdTiFkCjkToEpvj-wg
2.Прочитати роман П.Куліша "Чорна рада"

14.05.2020,21.05.2020
Правознавство
Тема:Ігровий суд-кримінальний процес
Прочитати с. 193 - 199
1. Перегляньте серію навчальних відеофільмів «Знайомство із судом»:
• Знайомство із судом. Фільм 1.
• Знайомство із судом. Фільм 3. Цивільний процес
• Знайомство із судом. Фільм 6. Європейський суд з прав людини
Домашнє завдання повторити § 26-29

18.05.2020
Українська мова
Тема: Текст,його основні ознаки
1.Переглянути відео за посиланнямhttps://youtu.be/kj1MRiHxrCo
2.Скласти ментальну карту за темою "Ознаки тексту"

18.05.2020
Українська література
Тема:П.Куліш "Чорна рада"Походження назви.Історична основа й авторська уява
1.1) Літературний диктант
-Рік народження П.Куліша
- Чому ми називаємо його письменником рідного краю?
- Хто пр 1.1) Літературний диктант
-Рік народження П.Куліша
- Чому ивив Паньку любов до пісні і народної творчості?
-До чого були нахили у підлітка Куліша?
- Чому він не закінчиа Новгород-Сіверської гімназії?
-Де навчався далі?
-Чому не закінчив навчального закладу?
- Які історичні романи написав?
- Укажіть псевдонім дружини Куліша.
- Чому подружжя Кулішів не поїхало в мандрівку за кордон?
- Де провів останні роки життя Куліш?
- Коли помер письменник?
2) Записати в зошит і вивчити літературні поняття: роман, історичний роман,
роман-хроніка.
3) Перегляд в ютюбі історичної основи та джерел написання твору (або с.
288-290) https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98
4) Скласти план до прочитаних вдома частин.
Д/З . Дочитати твір. Характеризувати образи Шрама і його сина, переглянути
відеосюжет

19.05.2020
Мистецтво
Тема:Оцінювання навчальних досягнень учнів
1.Виконати тестові завдання https://drive.google.com/open?id=1Mxz6_S13C7HmhoWtRPLobErdk5KuUxoz

20.05.2020
Українська мова
Тема:Види й засоби міжфразового зв`язку
1.Переглянути відео за посиланням
2.Опрацювати таблицю в підручнику
3.Дослідження -розпізнавання (див. ст 198-199 зошита на друкованій основі)
20.05.2020
Тема:П.Куліш "Чорна рада"Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв
1.     Переглянути відео за посиланням:

2.     Написати порівняльну характеристику образів Якима Сомка та Івана Брюховецького, наводячи приклади з твору та цитати на ст. 290-291.(Діаграма Вена)

21.05.2020
Історія України
Тема:Практичне заняття "Наш край у другій половині 19-поч.20 ст.
 Завдання 1.

Користуючись інтернет джерелами написати повідомлення по темі 
практичної роботи.

22.05.2020
Історія України
Тема:Контрольна робота з теми "Повсякденне життя та культура України в середині XIX  початку XX ст.
1.Виконати тестові завдання за посиланнямhttps://drive.google.com/open?id=1Z7IDDpjZTzZTJdAw3KYcYzbd2Zt_NzdL

25.05.2020
Українська мова
Тема:Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченні
1.    Вправа «Проаналізуй та поясни». 
2.Переписати текст, вставляючи пропущені розділові знаки та забираючи дужки.(див.завдання https://drive.google.com/open?id=1iJjTP5cieRlxfr7RrYfqV_ZRKWaZ1Zbo
3.Зробити синтаксичний розбір виділеного  речення (письмово).  

25.05.2020
Українська література
Тема:Марко Вовчок.Життя і творчість.М.Вовчок як перекладач."Народні оповідання"
1.Переглянути відео за посиланнямhttps://youtu.be/6s5BbUcndAA
2.Прочитати повість "Інститутка"

27.05.2020
Українська мова 
Тема:Контрольна робота "Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв`язку
1.Виконати контрольну роботу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1VWHHr_h9wm1_VASqrOGJoilME9m17dA7


27.05.2020
Українська література
Тема:Марко Вовчок ."Інститутка"Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини
1.Записати в зошит .
"Інститутка" за жанром соціально-побутова повість, у якій зображено непримиренність кріпаків і кріпосників, засуджено кріпосницький лад як велике соціальне зло. Твір написано як розповідь від першої особи(Устини), що дає можливість розкрити внутрішній світ простої людини. Це твір, у якому всі події реальні, тобто правдиві. Повість присвячена Тарасу Шевченку.
Реалізм - літературний напрям, який характеризується правдивим зображенням дійсності..
2.Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=205488 

26.05.2020
Тема:Урок -екскурсія.Полікультурність в пам`ятках рідного краю
1.Виконати завдання за посиланням
22 HTTP://KARANATV.BLOGSPOT.COM/

28.05.2020
Правознавство
Тема: Узагальнення розділу "Якщо право-це професія"
1.Виконати завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1nN-GGjY9PTDux7-Wpu9HUvgK2FQVKJ3V

Немає коментарів:

Дописати коментар