6 клас

                         

 Зарубіжна література

19.05.2020р.

Тема:Контрольна робота.Різнорівневі завдання з теми "Світ поезії.Сучасна література"
Завдання:


Зарубіжна література           
Контрольна робота 
 Поетичне бачення світу

(1-15 завдання - 6 балів)
Знайти правильну відповідь:

1. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

2. Майстер хайку.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

3. Його ім`я в перекладі з японської означає «банан».
а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі
           
4. Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Лонгфелло;              б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо  
         
5.   Хто автор цих рядків:
На голій гілці
Самотній ворон тихо старіє.
Осінній вечір.
а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

6. З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб поговорити з вітром;                         б) щоб скликати народи на раду;        
в) щоб подивитися на гарні простори;         г) щоб бути ближче до сонця                 

7.  Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;        в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

8. Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;              в) Лонгфелло;           г) Гітчі-Маніто

9. Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо;            б) Р.Бернс;              в) Гітчі-Маніто;        г) Лонгфелло   
       
10. Хто автор цих рядків:
Моє серце в верховині, де не був я сам.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
 Будь здорова, верховино, любий рідний край.
а) персоніфікація;    б) метафору;              в) алітерацію;          г) порівняння

13. Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) Мацуо Басьо;            б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;              г) Лонгфелло

14. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
В зброї всі, в яскравих фарбах,
Як дерева в час осінній,
Наче небо на світанні,
Всі зійшлись вони в долині…
а) уособлення;            б) метафору;                 в) алітерацію;          г) порівняння
   
15. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;                    б) ода;                           в) хайку;                  г) рубаї

16-17 завдання – 3 бали
16. Знайти відповідності:
                              Поет – вірш
1) Дж. Родарі                      а. Хайку «Як шумить-гуде банан…»
2) Мацуо Басьо                   б. «Моє серце в верховині…»    
3) Р. Бернс                          в.«Пісня про Гайавату» 
4) Лонгфелло                       г. «Листівки з видами міст»
                   
17.  Дайте визначення поняття «поема».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?




Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567 22.05.2020

Математика

04.05.2020р.
Тема:  Паралельні та перпендикулярні прямі
Завдання: У робочому зошиті запишіть:
4 травня
Домашня робота
Виконайте вправи з підручника : №1489, №1495, №  1505, №1507
Вивчити правила.


     

 Зарубіжна література

05.05.2020р.

Тема:  Позакласне читання Рей Бредбері "Все літо в один день"
Завдання:
1. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/dws066gvgCE
2.Скласти план до змісту прочитаного оповідання "Все літо в один день"( письмово)
3. Поміркуйте над запитанням: "Які ваші враження від прочитаного твору? Що нового для себе ви дізнались, ознайомившись з творчістю Бредері?"

Домашнє завдання: Визначити та порівняти тему та ідею творів Бредері "Усмішка" та "Все літо..."(в зошити у вигляді таблиці)
Фото виконаних робіт надіслати на Вайбер за телефоном 0964268567 08.05.2020

  05.05.2020 
Українська мова
Тема:Розряди займенників за значенням
1.Прослухати відеофрагмент за посиланням https://youtu.be/6HQ4Ksolyns 
2.Виконати завдання вправа 504,506 стор 192
3.Виконати вправу https://learningapps.org/3209758


Українська література 05.05.2020
Тема:Степан Руданський "Добре торгувалось" Співомовки -унікальне явище у світовому письменстві
1.Прослухати запис https://youtu.be/mHwz83howcQ
2.Зробити ідейно -художній аналіз творів
3.Намалювати ілюстрацію до співомовки


Біологія    
04.05.2020
Тема: Голонасінні.

Завдання:опрацювати парагрф 42, малюнок 179

.
Англійська мова
05.05.2020
Тема: Повторення.
Завдання: Повторити слова та вирази по темі "Подорож", вправа 3 ст. 168

08.05.2020
Історія України
Тема:Урок контролю і корекції знань із теми "Римська імперія"
1.Виконати тестові завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1lM2HLV6h8TOPsR_ZToQWIT8nwxqH4QQ9

12.05.2020
Українська мова
Тема:Вказівні й означальні займенники
1.Прослухайте відео за посиланням https://youtu.be/QDJXwz4ctZc
2.Вправа 547,551
3.Зробити розбір двох займенників як частини мови

12.05.20
Українська література
Тема:Павло Глазовий "Еволюція", "Найважча роль"
1.Виразно прочитати гуморески
2.Утворити пару,визначення записати в зошит (див завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=174tyOUzFktcC4fmq4r1jvpYJ-_uZaehK
3.Вказати назву творів,дивлячись на малюнки 

15.05.2020
Історія України
Тема:Сучасні цивілізації на мапі світу
1.Переглянути відео за посиланнямhttps://youtu.be/O3HRcy_eLww
2.Опрацювати матеріал у підручнику
3.Розгадати кросворд https://learningapps.org/11905216

19.05.2020
Українська мова
Тема:Контрольний диктант
1.Написати диктант за посиланням https://youtu.be/evjMbj1uGd8

19.05.2020
Українська література
Тема:Іронічно-пародійна,викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
1.Зробити художньо-ідейний аналіз гуморесок (за вибором учня)
2.Розгадати кроссенс https://drive.google.com/open?id=1nKPSLui33C40k4nCzrdTMjqmE4Z9VWje

22.05.2020
Історія України
Тема:Особливості цивілізації Стародавньої Індії
1.Переглянути відео за посиланнямhttps://youtu.be/Uixo4mlReJI
2.Виконати вправу за посиланнямhttps:https://learningapps.org/6524992

26.05.2020
Українська мова
Тема:Контрольна робота з теми "Займенник"
1.Виконати контрольну роботу за посиланнямhttps://drive.google.com/open?id=17nY8AzMOzauIxQg8aAYTAb6MHHNpnPO9
2.Узагальнити вивчений матеріал за рік

26.05.2020
Українська література
Тема:Контрольна робота з теми"Гумор і сатира"
1.Виконати контрольну роботу за посиланнямhttps://drive.google.com/open?id=1amqKh6cadQiXh1uwm-wIwhiEzPat4HDQ



Немає коментарів:

Дописати коментар